By Aranka

Cupcakes bakken

Posted on: 8 februari 2011

Sinds kort ben ik echt verslaafd aan het bakken, muffins, taarten, koekjes, cakes noem het allemaal maar op. Maar ik had nog nooit cupcakes gebakken. Ik was van de week bij een vriendin en die had echt heerlijke cupcakes gebakken. Dit wou ik ook! Ik had echt geen idee hoe ik ze moest maken dus ging maar googlen voor een recept en daar kwam ik een fantastische site tegen! Namelijk: http://www.cupcakerecepten.nl/ met de meest geweldige recepten voor cupcakes!

Er staan echt een hele hoop heerlijke recepten op haar site, bijvoorbeeld basis recept voor cupcakes, oreo cupcakes, aardbeien cupcakes, brownie cupcakes en nog veel meer. Ook word er uitgelegd hoe je een heerlijke frostings kan maken voor bovenop je cupcake. Dit wordt allemaal heel erg duidelijk uitgelegd zodat iedereen het snapt met behulp van foto’s en duidelijke uitleg. Ze maakt ook prachtige foto’s van haar cupcakes zodat het er erg aantrekkelijk uitziet om er naar te kijken!

Ik ben helemaal fan van haar site en ga het zeker vaak gebruiken om iets lekkers te maken! Dus neem snel een kijkje op de site Cupcake Recepten!

5 Reacties to "Cupcakes bakken"

Ziet er zo lekker uit. nom, nom, nom!

Lekkerlekkerlekker! Ik ga zometeen 100 cupcakes bakken voor na concert morgen… 😛

Lkker 😀
Ik krijg echt honger, dus ik moet ook maar weer eens iets lekkers gaan bakken!

Lijkt me echt super leuk om net zo’n cupcakes als op de laatste foto bij een trouwerij te hebben!

Super website! Wil je nog meer lekkere cupcakes maken?

Geef een reactie

Blog Stats

  • 64,483 bezoekers

Bloglovin’

bloglovin Free Web Stats

Populaire berichten

