By Aranka

Rimmel Sky High

Posted on: 5 februari 2011

Ik hou van nogal opvallende kleuren nagellak, niks is te gek voor mij. Behalve geel, dat zou ik dan weer niet zo snel gaan dragen. Een tijdje geleden heeft Rimmel zijn nagellak assortiment vernieuwd en toen waren er een paar nieuwe kleuren bij gekomen en onder andere Sky High. Een prachtige kleur, die heel uniek is vind ik zelf. Rimmel vind ik een erg fijn nagellak merk, dus dat beloofd al veel goeds.

Een van de dingen van Rimmel heeft veranderd zijn de kwastjes. Ze zijn heel erg breed geworden, hier heb ik echt een haat liefde verhouding mee. Voor al mijn nagels is het echt heel erg handig, maar voor mijn pink is het kwastje echt veel te groot, dus het gaat er sowieso naast. Erg jammer, maar ik heb ook best wel smalle nagels. En ze hebben ook de verpakking veranderd, met een nieuwe sticker. De nagellak beloofd om in 60 seconden droog te zijn. Hij droogt wel vrij snel, maar in 60 seconden is die niet droog.

Ik vind de kleur echt heel erg mooi, maar je moet hem wel echt 2 keer aanbrengen, want met 1 laag dekt hij helemaal niet. Ik heb hem met een dikke 2de laag aangebracht en dan dekt hij goed. Hij smeert ook erg fijn, op het borsteltje dan na voor mijn pink. De Rimmel lakjes blijven ook nog eens een behoorlijk tijdje zitten!

De Rimmel nagellak kost € 6,99 en is te koop bij de drogisterijen.

8 Reacties to "Rimmel Sky High"

Inderdaad een leuk kleurtje! Heb zelf nog geen nagellakjes van Rimmel, maar het klinkt wel goed. 🙂

Ik heb deze kleur ook, ik vind hem erg mooi 🙂 Mooie foto’s!

Mooie kleur! Je hebt ook echt mooie nagels!

Ik had deze laatst ook in m’n handen. Erg mooie kleur!

Niet een kleurtje dat ik zelf zou kopen..
Maar damn hij staat wel heel leuk en zomers op je nagels!

Wow, i like this colour ;D

Ik heb deze pas gekocht met de 1+1 gratis actie in de kruidvat, dus voor 3,50 anders koop ik meestal alleen budget nagellak (Catrice, Essence & NYC)

Geef een reactie

Blog Stats

  • 64,483 bezoekers

Bloglovin’

bloglovin Free Web Stats

Populaire berichten

