By Aranka

Nagels gedaan bij Herome

Posted on: 4 februari 2011

Van de week kreeg ik het Douglas magazine door de bus heen en daar stond een waardebon in voor een gratis nagel behandeling van Herome en na afloop mocht je een gratis nagellak uitzoeken. Ik als nagellak liefhebber klonk dit natuurlijk als muziek in de oren! Het is alleen van 3 februari tot 6 februari, dus mocht je nog een waardebon hebben moet je snel zijn want de actie duurt dus maar 3 dagen. Ze hebben mij een nagelverzorging gegeven en mijn nagels gelakt!

Van zulke acties is het natuurlijk altijd de bedoeling om zo veel mogelijk producten op je te testen en dat je alles geweldig vind en je dat mee neemt om te kopen, jammer voor de Douglas had ik al bijna alles in huis wat ze op me uit probeerde. Niet alle producten had ik van Herome maar van allerlei merken door elkaar. Ze hebben als eerst mijn nagels schoon gemaakt met de nagellak remover, die ik trouwens erg fijn vond. Maar ik heb nog een behoorlijk back-up dus ik heb hem maar laten staan. Maar ze gebruikten ook een nagellak corrector pen, hier was ik wel van onder de indruk! Hij zag er echt super fijn uit en werkte ook erg fijn! Die heb ik dus meegenomen. Ook hadden ze nog een wonder pen en een olie maar ik had al zo veel van Trind dat ik die ook heb laten staan. Daarna hebben ze mijn handen nog ingesmeerd met een handcrème, en bah ik heb nog nooit zo een vervelende crème op gehad! Wat voelde mijn handen vreselijk aan! Dus als je van plan was om die te kopen, DOE HET NIET! Na de verzorging hebben ze mijn nagels gelakt met een kleur die ik zelf mocht uitzoeken. Ik koos voor Kingston.

Ik schrok wel een beetje toen ik dit uit de verpakking haalde. Dit is helemaal niet het product die op de voorkant van de verpakking stond en die ze op me in de winkel testte. Ik denk dat ik hier mee terug ga want hier zit ook niet zo een mooi top puntje aan zoals ze op gebruikte. Ze heeft me dus denk ik de verkeerde meegegeven. Maar hij werkt wel erg fijn. Hij haalt echt heel makkelijk de nagellak restjes weg bij de randjes en ook waar je uitgeschoten bent gaat echt easy weg. Echt een aanrader dus! Hij was nu met 50% korting dus hij was van € 9,95 voor € 4,95

Na afloop van de nagellak behandeling mocht je een gratis nagellak uitzoeken! Ik baalde echt als een stekker dat Kingston (links) niet gratis weg mocht. Dus ik zocht in het bakje een nagellak op die er op leek. Een mooi bruin lakje met zilveren glitters. Ik heb deze nog niet opgehad, dus als jullie benieuwd zijn maak ik er graag een artikel over! So, let me know! Het bruine nagellakje heet trouwens Oubec. Maar ik had Kingston op en kon mijn ogen er niet af houden echt een prachtige nude kleurige nagellak met een holografische finish!

Ik zei dus al dat ze mijn nagels had gelakt met Kingston, en ik ben echt verliefd op de kleur. Op de foto kan je niet goed het holografische effect zien maar als het licht erop schijnt zie je het echt heel erg goed. Ze heeft trouwens maar 1 laagje aangebracht dus hij dekt ook nog eens heel erg goed! Ze heeft eroverheen nog een speciale lak van KOH gedaan, namelijk een Colorboost. Het schijnt dat je nagellak dan meer intensiteit krijgt. Met een nude kleur zie je dat natuurlijk niet erg goed, maar ik zag hier toch al duidelijk het verschil. Dus als ik de volgende keer naar de Douglas ga neem ik denk ik toch ook maar de Colorboost mee!

De nagellak van Herome kost € 6,95

Hebben jullie ook je nagels laten doen bij de Douglas?

11 Reacties to "Nagels gedaan bij Herome"

Wauw wat een mooie nagellak! Ik heb al 2 holo’s maar op een nude kleurtje is het ook erg mooi zeg!

Hee mooie site!

Super mooie nagellak ^^
Zou je ook even op die van mij willen kijken?

xx Ashley

Wat een mooie lakjes zeg!

Superleuk! En wat een mooi kleurtje zeg 🙂

Mooi kleurtje, maar ook mooie nagels!!!

jij hebt echt mooie nagels!

Mooie producten! En wauw, ik ben gek op die nagellak
x

Wauw, je nagels zijn echt mooi! Ik heb ‘Kingston’ ook, het is inderdaad een supermooie kleur ❤ Argh, ik baal nu echt dat ik niks over deze actie wist en hij vandaag alweer is afgelopen! :O

Wat een mooie nagellak heb je meegenomen ik heb die stift zoals die op de verpakking staat zeg maar 🙂

Geef een reactie

