By Aranka

Help Fight Cancer, kijk mee!

Posted on: 3 februari 2011

Morgen is het blijkbaar Wereld Kankerdag, dit wist ik helemaal niet. Ik schaam me er eigenlijk best wel erg voor. Zoals jullie misschien wel weten heeft mijn moeder ook 2,5 jaar tegen kanker gestreden, en erg heftige ziekte wat erg veel impact op me geeft gehad en zijn diepe sporen heeft nagelaten. Fight Cancer zet zich in voor kanker en heeft nu iets heel goeds! Namelijk een filmpje! En als dat filmpje 100.000 keer bekeken is word het een week lang uitgezonden op SBS6 om aandacht hiervoor te vragen. Ik vind het echt een top actie! Kijk dus snel het filmpje!

Ik vind het een erg mooi filmpje, het is namelijk ook echt waar hoe het omschreven wordt. Deel het allemaal want ik hoop echt dat ze aan de 100.000 viewers komen! Dus like dit bericht zodat het bovenaan komt te staan bij bloglovin’, zodat veel mensen het zien. Neem het over op je eigen blog of twitter natuurlijk de youtube link! (:

1 Response to "Help Fight Cancer, kijk mee!"

Wat een geweldig idee! Ik ga meteen kijken 🙂

Geef een reactie

Blog Stats

  • 64,551 bezoekers

Bloglovin’

bloglovin Free Web Stats

Populaire berichten

