By Aranka

Foto upload site?

Posted on: 31 januari 2011

Zoals jullie weten heb ik echt ruzie met imageshack! Hij upload gewoon mijn foto’s niet, slaat vast of komt er maar 1 van de 5 die ik wou oploaden. Nu ben ik er echt helemaal klaar mee na 234785 pogingen. Maar ik weet nu niet goed waar ik dan fijn mijn foto’s kan uploaden? Weten jullie iets? Let me know, want voor het artikel van morgen kan ik nu helemaal geen foto’s toevoegen..

Bedankt voor jullie tips! Photobucket.com werk perfect!

12 Reacties to "Foto upload site?"

sorrie ik weet ook niet hoe het wel zou kunnen?!

Ik gebruik gewoon altijd photobucket. Werkt heel handig, je kan allerlei mappen aanmaken en je hebt ook veel ruimte. 29 mb volgens mij en ik heb er al weet ik hoeveel foto’s opstaan en pas 5% verbruikt.

Handig! Alleen die site doet het echt heel erg raar op mijn pc. Volgens mij heeft het ook niks met imageshack te maken maar gewoon met mijn pc, vraag ik me zo ineens af…

Hmm ik zou het ook niet weten. Ik heb in elk geval nooit een andere site gebruikt dan photobucket. Je hebt alleen veel meer dan die 29mb die ik net aangaf, dat is namelijk wat ik tot nu toe verbruikt heb, je hebt dus een halve gb ongeveer denk ik.

Haha 3e reactie nu. XD Maar weet niet of je bedoelde dat photobucket raar doet, want die doet ook al de hele avond raar bij mij (dat ie niet zo goed laadt enzo), dus misschien morgen nog een keer opnieuw proberen op photobucket?

Oh! Gelukkig, dan ben ik niet helemaal hopeloos verloren. Ik dacht echt al, neee dat ga je niet nemen dat dit het ook niet doet! Maar ik ga het morgen weer proberen, hopelijk met meer succes!

Ik gebruik ook altijd photobucket, eerst imageshack maar toen ik die foto’s in mijn artikelen plaatsten lade de foto’s zo traag, en soms sloeg die er 1 over….

Ik gebruik ook altijd imageshack, maar pictiger.nl is hetzelfde idee!

oh ik merk net dat het pictiger.com is

en je hebt trouwens ook nog:
tinypic.com
mypicx.com
uploadpic.org

en vast nog veel en veel meer :)..

Ik gebruik altijd photobucket.com
Die is lekker stabiel.

Ik zou zeggen tinypic? Ik heb ook altijd problemen met imageshack, frustrerend!

Ik gebruik altijd tinypic! Heel fijn, laad ook snel.
Dus, probeer eens! (tinypic.com)

Geef een reactie

Blog Stats

  • 64,551 bezoekers

Bloglovin’

bloglovin Free Web Stats

Populaire berichten

