By Aranka

Dub FX

Posted on: 30 januari 2011

Ik was eventjes aan het youtuben, en kwam ineens iets geweldigs tegen. Een man die zelf alles helemaal maakt, en dan bedoel ik zijn muziek. Hij neemt zelf zijn beat op mijn stem en vervolgens gaat hij hierop zingen! Ik kende het al van Najib Amhali van zijn show en vond dat helemaal geweldig! Maar Dub FX doet het dus blijkbaar ook en het klinkt echt geweldig!

Dub FX is de naam van twee artiestem: de ene is van op straat uitvoeren, beatbox, free-styler, de andere is een reggae band. Hij komt uit Australië en maakt geweldige muziek met zijn Roland BOSS, daar zitten pendalen op waarmee hij kan opnemen en een beat maken. Kijk snel naar zijn creaties! Ik vind het echt helemaal geweldig!

Love Someone

Flow ft. Woodnote

Flow

Step On My Trip

Vind jij zijn muziek ook niet helemaal geweldig? Dan kan je hier zijn album downloaden!

 

Geef een reactie

Blog Stats

  • 64,551 bezoekers

Bloglovin’

bloglovin Free Web Stats

Populaire berichten

