By Aranka

Sam Tsui

Posted on: 17 januari 2011

Gisteren, de dag dat ik verliefd werd.. En waarop? Nou namelijk op Sam Tsui! Ik heb serieus nog nooit zulke goede covers gehoord! Ik kwam één van zijn nummers op The Girl Next Door (neem echt een kijkje op haar blog ze schrijft zo leuk!) Hij zingt geweldig en zijn piano spel eronder is echt geweldig! Kijk snel verder naar geweldige nummers van hem!

Sam zingt, speelt piano, speelt in musicals of acteert gewoon wanneer hij er zin in heeft. Zolang hij er maar gelukkig van wordt! Zijn goede vriend Kurt Schneider is een songwriter (hij schrijft liedjes), is een muzikant, een producer en de ”master brain” achter de video clips van Sam. Samen veroveren ze Amerika.
bron: Girlscene

Just A Dream – Sam Tsui & Christina Grimmie

If I Die Young – Sam Tsui

Love The Way You Lie – Sam Tsui

DJ Got Us Falling In Love – Sam Tsui

Replay – Sam Tsui

Ik ben helemaal fan van hem! Wat vinden jullie ervan?

 

 

 

 

6 Reacties to "Sam Tsui"

Ik vind hem ook echt heel leuk 

hihi wat lieef! En Sam Tsui is inderdaad ge-wel-dig ♥

Hij is echt een lekker ding ❤

hij is echt een lekker ding


Geef een reactie

