By Aranka

Pip Studio Notebook & Adressbook

Posted on: 17 januari 2011

Het zal jullie vast niet ontgaan zijn dat ik gek ben op PIP Studio! Toen ik deze twee beauty’s bij de Bruna zag liggen kon ik ze echt niet laten liggen. Want ze waren namelijk met 70% korting. Normaal kosten deze boekjes € 12,95! Wat een behoorlijke klap geld is voor een ‘simpel’ boekje. Ik wou ze toen al kopen maar heb het toch niet gedaan. Maar nu kon ik ze echt niet meer laten liggen.

Er lagen 2 soorten PIP studio boekjes, een notebook en een adresboek. Eigenlijk heb ik het beiden niet nodig maar met mijn zwak voor PIP spulletjes nam ik ze allebei maar mee. Ik ben gek op quotes dus besloot de mooie quotes in mijn notebook op te gaan schrijven en een adresboek is altijd wel handig toch? Hoef ik niet elke keer naar iemand zijn adres te vragen maar kan ik het gewoon opschrijven in dit boekje en raak ik ook niet meer losse papiertjes met adressen kwijt! Handig dus!

De boekjes hebben een A5 formaat, dus het zijn geen kleine boekjes, maar ruime boekjes waar je makkelijk in kan schrijven. Maar ze verkopen voor de A6 formaat boekjes met 70% korting, als je die liever hebt.

De binnenkant van de boekjes is bedrukt met een blauwe print, in het notebook zit een druk van een baby en het adresboek een afdruk van een verliefd stel. Ik had het leuker gevonden als het bloemetjes motief hadden afgedrukt, maar helaas is het niet anders. Ik ben in ieder geval heel erg blij met mijn aankoopjes!

De Pip boekjes zijn te koop bij de Bruna met 70% korting voor € 3,89

6 Reacties to "Pip Studio Notebook & Adressbook"

Ik vind ze zooo leuk!! Ik had ze ook zien liggen, maar niet gekocht.. Baal ik nu wel een beetje van..

wat een mooie boekjes! 🙂

Echt om verliefd op te worden!

Leuke boekjes! Zo’n klein formaatje is voor mij misschien wel handig voor in mijn handtas. Ik ga misschien even kijken deze week als ik er voorbij loop.

how cute!

Geef een reactie

