By Aranka

Little Question!?

Posted on: 15 januari 2011


Ik zit al een tijdje te denken om van mijn hele nagellak stash een aparte pagina te gaan maken (tussen de About en Contact). Dat alles op naam staat en van welk merk en er dan eventueel een link van een artikel bij te zetten, als ik daarover gemaakt heb. Maar is hier wel interesse naar? Want het is best wel een werk om dat allemaal te doen. Ik hoor jullie antwoord graag bij de comments! (:

7 Reacties to "Little Question!?"

Ik zou het niet doen… daar kijkt toch bijna nooit iemand. Wel een aritkel over je stash schrijven, dat is wel weer leuk!

Die staat een paar artikelen terug, als je hem wou zien!

nee. gewoon de tijd steken in artikelen maken, is veeeeel leuker . (voor jou ook denk ik),

Het zou wel erg handig zijn, maar het is idd veel werk en ik denk niet dat iedereen er zo regelmatig op kijkt…

@ silvia,
ja daarom, kan ze beter de energie en tijd in artikelen steken, is dan leuker.

Ik zou het persoonlijk ook niet doen

artiekelen zijn leuker, vooral omdat je waarschijnlijk om de zoveel tijd wel wat koopt, ik elke week. en als je dan elke week alles bij moet gaan werken zou ik gewoon om de drie maanden zon stash artiekel maken.

Geef een reactie

