By Aranka

Vraag aan jullie #1

Posted on: 12 januari 2011

Ik ben wel eens benieuwd naar jullie mening over iets, soms bedenk ik me wel eens iets en ben ik ook benieuw wat anderen daarvan vinden. Daarom stel ik hier een vraag en zou ik het erg leuk vinden wat jullie mening of antwoord hierop is bij de comments.

Als je maar 1 make-up product zou mogen houden, wat zou dat dan zijn?

Ik ga  absoluut voor de mascara, dat maakt mijn gezicht net een beetje frisser en niet zo duf. Foundation, oogschaduw en oogpotlood heb ik geen moeite mee om dat in de kast te laten liggen, dat sla ik makkelijk een dagje over. Maar eigenlijk zonder mascara ga ik nooit de deur uit.

En wat is jullie product?

Een beetje een kort artikel vandaag maar ik heb het heel erg druk met mijn toetsweek, dus sorry daarvoor!
12 Reacties to "Vraag aan jullie #1"

Definitely foundation, ik voel me best onzeker zonder.

ook voor mij foundation!

Voor mij ook zeker mascara! Dat laat m’n ogen gewoon net wat meer opvallen. Andere producten zou ik inderdaad ook wel moeilijk laten liggen, maar met alleen mascara durf ik zeker de deur wel uit. (Zonder mascara ook trouwens maarja XD)

Mascara anders lijkt het of ik zo moe ben haha

Hmm, moeilijk hoor, maar ik ga denk ik toch voor de mascara. Het geeft je gezicht toch net dat beetje extra.

rode lipstift!

een blush en voor op mn lippen
en dat is het, als ik lipstift op heb doe ik toch amper mascara op, en zonder blush lijk ik een lijk.

succes met je toetsweek!

Zeker mascara! Vooral een waar je valse wimpers effect van krijgt 🙂

Mascara, dat zie ik er wat frisser uit, en als je je mascara goed opdoet gaat alle aandacht naar je ogen!

Zeker weten concealer, anders zie ik eruit alsof ik jaren niet geslapen heb 😉

ik ga voor de mascara! (:

ik denk dat ik dan voor een goed dekende foundation ga dan heb ik geen concealer nodig en mijn wempers zijn toch best lang en zwart dus je ziet bijn geen verschil of ik nou wel of geen mascara op heb

xx

Mascara! Mijn wimpers zijn donkerblond en daardoor passen ze anders totaal niet bij m’n huidige (fake) haarkleur.

Geef een reactie

Blog Stats

  • 64,551 bezoekers

Bloglovin’

bloglovin Free Web Stats

Populaire berichten

