By Aranka

Boozyshop Bestelling

Posted on: 10 januari 2011

Ik was een beetje op het heb aan het surfen en kwam in een artikel de webshop Boozyshop tegen. Natuurlijk kende ik die webshop al maar had er nog nooit wat besteld. Ik klikte erop om even te kijken of ze wat leuks hadden en toen zag ik een groot plaatje staan Color Club 25% korting alleen vandaag! Nou ik klikte erop om te kijken of ze nog wat leuks hadden en ik vond 2 nagellakjes die me wel aanstonden. Ik wou al een tijdje nagellak wielen hebben dus hier bestelde ik er ook een aantal van. Ik wou helemaal geen grote bestelling dus ik hield het hier maar bij.

Ik had 2 nagellakjes van Color Club besteld in de kleuren Uptown Girl (paars) en Covered In Diamonds. Ik wou nog een mooie lichte paarse nagellak die lekker creamy was en deze paste precies bij mijn wensen dus bestelde deze. En ik zag Covered In Diamonds, ik dacht eerst dat het een soort flakie was, wat het ook wel is maar hij is heel erg grof van structuur het zijn echt grote stukjes plastic om het zo maar te noemen wel een beetje een tegenvaller, maar ik vind hem wel mooi! Ik heb ze gekocht voor € 3,71 per stuk.

En ik had nog 4 nagellak wielen besteld, ik heb ze niet echt nodig maar ik vind het wel leuk om te hebben. Ik heb nog geen idee wat ik ermee ga doen. Misschien ga ik ze wel in mijn stash leggen en op elke nagel een kleur doen zodat ik snel kan kijken wat waarbij past. Of misschien wel voor swatchen van mijn nagels als ik al een andere kleur op mijn eigen nagels heb zitten. De nagellak wielen waren € 0,75 en op elk wiel zitten 20 nagels.

Hier nog een swatch van de 2 nagellakjes, best een leuk effect toch?

8 Reacties to "Boozyshop Bestelling"

Leuke spulletjes heb je besteld en je hebt er ook direct een leuke NOTD mee gemaakt 😀

Ooh ik vind die covered in diamonds juist wel een leuk effect hebben!

Leuk kleuren zijn het!

Leuke dingetjes heb je gekocht

Leuk! Ik vind je nagellak ook zo leuk 🙂

Ja ik ook! Zoiets had ik nog niet, lekker vrolijke kleurtjes.

Inderdaad, op elkaar heeft het een uniek effect maar wel mooi !

Geef een reactie

Blog Stats

  • 64,551 bezoekers

Bloglovin’

bloglovin Free Web Stats

Populaire berichten

