By Aranka

Nagellak Stash

Posted on: 22 december 2010

Nagellak, ja dat is echt een verslaving van mij. Ik heb ondertussen al behoorlijk bij elkaar verzameld vind ik zelf. Ik denk dat ik nu rond de 100 stuks zit. Het leek mij wel leuk om al mijn nagellakjes aan jullie te zien, hopelijk vinden jullie het ook leuk om naar te kijken. Nouja hier komen een aantal voorbij! Ik heb niet alles op de foto gezet want sommigen zijn al zo oud of helemaal niet boeiend!

OPI: Peach-a-boo, Bronzed To Perfection, Sonic Bloom, Louvre Me Lourve Me Not, Mad As A Hatter, OPI Top Coat, La Paz-Itively Hot Matte.

OPI: Don’t Know … Beets Me!, Strawberry Margarita, Chapel Of Love, Calendar Girl, DS Passion, Malaga Wine.

OPI: Berry Berry Broadway, Didgeridoo Your Nails?, You Don’t Know Jacques! Matte, Suzi & The Lifeguard.

Chanel: Rouge Noir, Paradoxal, Mistral. Essie: Lovie Dovie, Luscious Lips.

Catrice: Crispy Crimson, London’s Weather Forecast, Absolute Chinchilly, From Dusk To Dawn, Hip Queens Wear Blue Jeans, I Sea You, Sold Out Forever, Let’s Mauve On, Big Spender Wanted, I Sream Peach.

Essence: Walk Of Fame, Rock Rebell, Lime Up!, Choose Me, Vip Appeal, Ready For Action, Go Wild, Ultimate Pink.

Essence: Matt Top Coat, Copper Rulez, Steel Me, I Love My Jeans, Spot On, Raspberry Smootie, Surferama, The Worlds Coolest, Express Drops

Trind: Nail Repair, Cuticle Balsem, Nail Balsem, CC134. Bourjois: 9, 28, 15

Rimmel: Velvet Rose, Sky High, Coralicious, Starlet, Black Out

Gosh: Chocaholic. MNY: 145, 449, 445, 669 WIC: Mykonos, Bogota

H&M: Mad About You. StarGazer: 307, 317, 305

Maybelline: Pearly Pink, Rose Doux, Rouge Profond

Dit waren de meeste nagellakjes van mij! Als ik er een artikel over heb geschreven moet je gewoon even op de naam klikken en dan kan je ook gelijk swatches zien! Wil je een artikel over een nagellakje waar nog niks over is geschreven graag online zien komen dan moet je dat zeker even zeggen bij de comments (: !

6 Reacties to "Nagellak Stash"

Wow, mooie collectie! Zeker die O.P.I lakjes!
Ik heb ongeveer even veel als jou 🙂

Ah das indd een mooie collectie 😀

wouww, mooie stash ❤

wow, echt veel!
maar waar haal je die OPI lakjes vandaan?
ik wil al zo lang OPI maar ik weet niet waar je dat kooopt.

Je kan op OPI.nl kijken naar de verkooppunten bij jou in de buurt!

Geef een reactie

