By Aranka

Chinchilly ft. MNY 145

Posted on: 21 december 2010

Gisteren kwam ik bij de Etos een leuk nagellakje van MNY tegen, een soort flakie met een parelmoer glans. Dat leek me erg leuk om over een andere kleur nagellak te gaan dragen. Voor € 2,50 kan ik hem natuurlijk niet laten liggen en ik nam hem mee naar huis om te kijken hoe het stond op een normale nagellak!

Ziet er leuk uit toch? Ik vind het teminste van wel en ben blij dat ik hem mee naar huis heb genomen. Ik ga ook nog kijken hoe het op andere kleuren staat want deze kleur had ik op en wou het gewoon even proberen voor het effect. Misschien had ik meer laagjes MNY 145 moeten aanbrengen voor een heftiger effect maar ik vind het zo ook wel leuk!

Catrice Chinchilly is te koop voor € 2,49 bij de Trekpleister en Kruidvat
MNY 145 is te koop voor € 2,49 bij de Etos

3 Reacties to "Chinchilly ft. MNY 145"

Inderdaad een leuk effect!

Heel erg leuk! Ik zou die van MNY nooit hebben gekcht als ik hem gewoon in de winkel zag, maar nu ik een swatch zie vind ik hem toch wel erg leuk!

Geef een reactie

