By Aranka

Gosh Chocaholic

Posted on: 18 december 2010

Toen ik van de week bij de Kruidvat was zag ik een bak met allemaal mooie dingen van Gosh liggen. Omdat sommige dingen vernieuwd waren van Gosh moesten er natuurlijk ook oude producten uit. Ik vond dus een heel erg mooi nagellakje van Gosh voor de helft van de prijs! Dat kwam me natuurlijk wel goed uit. Ik heb het over Gosh Chocaholic, een prachtige chocolade bruine kleur.

Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie donker bruine nagellak, maar kon elke keer niet de goede vinden of nam ik er een mee naar huis en vond ik hem net weer niet donker genoeg. En nu dus met puur toeval zag ik hem in de opruimingsbak van de Kruidvat liggen. Mocht je hem dus ook willen kopen dan zal ik snel zijn voordat hij weg is!

Ik had hiervoor nog helemaal geen Gosh nagellakje (ja, shame on me!) maar wat zijn het fijne nagellakjes zeg! Fijne substantie en ze lakken heel erg prettig ook dankzij het kwastje. Oke, het ziet er niet uit op mijn nagels vandaag, ik heb gewoon niet zo mijn dag vandaag denk ik. Op de foto ziet het er een beetje bruin gelig uit maar dat in het echt helemaal niet zo, maar echt mooi chocoladebruin!

Ik heb het nagellakje gekocht voor € 3,50 in de opruimingsbak van de Kruidvat.

4 Reacties to "Gosh Chocaholic"

Supermooi! Mijn zusje heeft deze, dus ik ga hem zeker een keer lenen 🙂

gosh zijn zulke fijne lakjes,
je moet blue monday eens proberen
zie is ook echt heel erg mooi!

I have the same. <'33
Ik kan mijn vingers erbij aflikken. ;p

Geef een reactie

Blog Stats

  • 64,547 bezoekers

Bloglovin’

bloglovin Free Web Stats

Populaire berichten

