By Aranka

Erger Producten

Posted on: 15 december 2010

Je kent het wel, producten die echt helemaal niets doen of het alleen maar moeilijk maken. Kortom producten waar ik me dus helemaal kapot aan kan ergeren. Dingen die gewoon niet werken, maar ik ben een persoon die een hekel aan weggooien heeft en ik gebruik is alles tot het op is! Kijk snel verder naar welke producten ik me echt kan ergeren (oké ergeren is een groot woord, ik vind het gewoon alles behalve fijn).

Hierboven zie je dat wattenschijfjes van de Etos, opzich helemaal niks mis mee als je gewoon voorzichtig je make-up eraf haalt. Maar als je echt gaat boenen zoals bij nagellak of echt die mascara eraf gaat boenen gaan de 2 laagjes helemaal van elkaar af en heb je dus 2 losse flut watjes in je handen. Met mijn nagellak eraf halen vind ik het echt een regel rechte ramp! Als ik iets irritant vind dan vind ik het dat wel! Zo kun je toch niet normaal je nagellak eraf halen? Ik heb nu 2 verpakkingen over dus hopelijk zijn ze snel op want dit is echt een product dat ik niet weer ga kopen.

Of producten die hun werk gewoon niet doen! Zoals deze scrub van Bourjois. Het moet een geweldige gezichts scrub zijn volgens de verpakking maar er zitten zo weinig scrub deeltjes in dat er niet eens mee te scrubben valt! Echt zonde dus, hij werkt voor geen meter! Zonde, zonde!Maar we maken hem op, ik smeer gewoon extra veel op om wat meer scrub deeltjes te hebben. Aan dingen die niet werken kan ik me ook echt ergeren.

En dan als laatste dingen in een potje wat je er haast niet uit krijgt! Ik heb een heerlijke lipgloss van strawberry en milkshake van de Douglas, maar het zit eigenlijk wel in een onmogelijke verpakking. Het is een hele smalle en diepe verpakking waar je met je vinger in moet om er iets uit te krijgen. Nu is die nog niet ver op dus je krijgt het er nog redelijk uit, maar als hij straks verder op gaat krijg je het er haast niet meer uit, dat vind ik ook altijd erg irritant! Of mijn hele nagels zitten eronder, nee niet prettig!

Hebben jullie ook producten waar je je echt aan kan ‘ergeren’?

8 Reacties to "Erger Producten"

Ahh ja zulk soort dingen zijn altijd vervelend! Vooral die potjes met lange nagels:P

Ja dat vind ik ook altijd vervelend!

Met die watjes vind ik het ook vervelend, aangezien ik bijna elke dag wel nagellak op heb haha 🙂
Over de meeste producten van Bourjois ben ik wel tevreden, jammer dat deze scrub niet zn werk doet.

Ja, die laatste vind ik echt vervelend 🙂 Kun je niet een lipkwastje ervoor gebruiken? Maar dat is ook weer zo’n gedoe..

Goed idee, daar had ik niet aan gedacht! Het is wel een gedoe, maar thuis kan het prima.

Die laatste heb ik ook.. heb ook steeds meer moeite om er wat uit te krijgen, erg jammer want ik ben wel verliefd op die lippenbalsem.

Ik heb een cremespoeling van Nivea die mijn haar juist veel stugger maakt en waardoor ik veel klitten krijg. Ik snap gewoon niet hoe ze het cremespoeling kunnen noemen.

Remover watten schijfjes van etos met het spul voor je gezicht er al bij in het potje. één veeg voor je mascara en het zit allemaal op je jukbeen en wang.

Ik vind die lippenbalsemtube van Essence ook te klein voor met de vinger erin te gaan. Nu heb ik standaard een lippenseel bij me om het op te doen,misschien dat het zo voor jou ook werkt?

Geef een reactie

Blog Stats

  • 64,547 bezoekers

Bloglovin’

bloglovin Free Web Stats

Populaire berichten

