By Aranka

Quote #1

Posted on: 12 december 2010

Ik ben erg fan van quotes en af en toe vind ik een heel erg mooie die ik dan ook graag met jullie wil delen! Omdat er altijd een hele mooie kern van waarheid in zit kan het voor iedereen toepasselijk zijn of het is gewoon een hele mooie gedachten. Vandaag begin ik met de eerste, af en toe komt dit onderwerp online.

No one can stop you, unless you stop yourself.
There is nothing you can’t do, if you have faith.
Don’t let ever anyone bring you down, beautiful. You’re just amazing.
Never ever think otherwise.
Keep your head held up high. And go on ahead.
Go chase your dreams.

1 Response to "Quote #1"

Ik hou ook van quotes, ik vind ze erg leuk!

Geef een reactie

Blog Stats

  • 64,547 bezoekers

Bloglovin’

bloglovin Free Web Stats

Populaire berichten

