By Aranka

Wat is dit?

Posted on: 10 december 2010

Ik was wat foto’s voor mijn site aan het maken van producten en maakte een close-up foto van een product. Zodat jullie goed konden zien wat erin zit. Maar ik vond het wel een misterieuze foto! Morgen komt er een artikel van online, maar kunnen jullie raden wat het is? Ik ben er teminste erg blij mee!

4 Reacties to "Wat is dit?"

Ik denk dat het een body gel is! Heb wel een idee welke het is maar als ik het zeg dan weet iedereen het meteen ben ik bang! Heb m zelf namelijk ook dankzij jou! =D

De jolly orange shower gel. 😀 van TBS

Bier shampoo van Guhl??

Geef een reactie

Blog Stats

  • 64,547 bezoekers

Bloglovin’

bloglovin Free Web Stats

Populaire berichten

