By Aranka

Wishlist!

Posted on: 9 december 2010

Iedereen heeft wel iets te wensen in deze tijd van het jaar, en ja ik ook! Er zijn echt een aantal dingen die ik heel erg graag zou willen hebben!

Sinds ik een tijdje geleden het merk Sleek tegen kwam was ik echt verliefd op de producten! Ik zou dan ook graag het Storm palette willen hebben en een paar blushes!

Ook een mooie nieuwe horloge is heel erg welkom, ik heb nu een mooie, maar die is nu toch wel een beetje aan zijn einde te komen. Ik heb een hele mooie Oozoo maar het bandje is bijna helemaal kapot en het uurwerk is ook niet heel erg mooi meer, erg jammer. Wat ik een erg mooi horloge vind in het bovenstaande horloge van Calvin Klein, het is een duur horloge, maar daar moet ik dan maar even voor sparen!

Omdat ik bijna 18 ben wil ik ook wel graag mijn rijbewijs halen! Ik heb hem niet nodig, want ik heb ook al een scooter dus kom eigenlijk overal wel. Maar het is zo handig om er één te hebben en overal naar toe te kunnen waar je wilt!

Mijn einde van mijn middelbare schooltijd is ook in zicht, ik hoop natuurlijk met de eindexamens mijn HAVO diploma mee naar huis te kunnen nemen!

Wauw, overal zie ik het Naked palette langs komen, elke keer als ik hem zie word ik meer verliefd, hij is gewoon perfect voor mij precies mijn kleuren. Maar aangezien hier geen Sephora in de buurt is en ik niet zo een fan ben van zelf online te bestellen met PayPal en Creditcard zal het nog wel lang duren voordat ik dit palette in bezit heb!

Binnenkort gaan een vriendin en ik weer bestellen op Zoeva.de en daar hebben ze echt prachtige producten, ik zou graag de bamboo kwasten set willen hebben en nieuw oogschaduw palette en misschien nog wel meer als ik leuke dingen tegen kom!

Hebben jullie dingen die je echt heel graag wilt hebben?

4 Reacties to "Wishlist!"

Een kwastenset van The Body Shop ^^. En het nieuwe geurtje van Guess. En nog meer zoeva paletten… ^^ yup dat bevalt me wel.

We moeten snel op Zoeva gaan bestellen! (:

Leuke dingen heb je op je wishlist staan! Ik wil een aantal OPI lakjes bestellen, mijn zusje en ik gaan samen wat bestellen.

Ja, veels te veel zelfs. Volgens mij ben ik koopziek, haha.

Behalve dat horloge heb ik dezelfde dingen op mijn wishlist staan.

Geef een reactie

