By Aranka

MNY Nagellak 449

Posted on: 8 december 2010

Dit mooie nagellakje heb ik met Sinterklaas gekregen, wat ik jullie gisteren ook al vertelde. Het is een prachtig mooie nude kleur, en voor iedereen geschikt. Als je bijvoorbeeld niet van té opvallende nagels houdt! Kijk snel verder naar de rest!

Zoals we gewend zijn van MNY zijn het heerlijke nagellakjes! Ik vind ze fijn smeren, blijven goed zitten en hebben erg leuke kleuren in hun collectie! Helemaal goed dus! Dit is een hele erge mooie nude kleur en valt niet heel erg op. Het geeft een mooie subtiele goud bruinig glansje. Op de foto heb ik 2 laagjes aangebracht, maar als ik de foto zo zie had ik er ook wel 3 mogen aanbrengen. Maar als ik hem zo op heb valt het haast niet dat hij niet heel erg goed heeft gedekt. Ik ben erg tevreden over deze nagellak en denk dat ik vaak naar deze kleur ga grijpen, want het is een perfect nagellakje voor de feestdagen, want het heeft een chique uitstraling!

MNY nagellak is te koop voor € 1,99 bij de Etos.

3 Reacties to "MNY Nagellak 449"

Mooi kleurtje! Idd erg chic.

mooi kleurtje heerlijk te matchen bij de aankomende feestdagen

Geef een reactie

