By Aranka

Sinterklaas Cadeautjes

Posted on: 7 december 2010

Dit jaar deden we ineens toch nog een klein beetje aan Sinterklaas, maar dan met een kleinigheidje. Ik vond het helemaal prima, want het gaat uiteindelijk om de gezelligheid en niet om de cadeau’s vind ik persoonlijk, tuurlijk is het leuk om iets te krijgen maar daar doen we het niet om. Ik wou jullie toch eventjes mijn dingetjes laten zien die ik heb gekregen!

Als eerst heb ik een deo van Dove gekregen van Go Fresh, ik vind dit echt de fijnste deo die er is. Het mag dan wel niet een heerlijk geur hebben, maar hij werkt echt perfect. Die deodorants die heel erg lekker ruiken zoals Fa etc die werken gewoon voor geen meter, na een uurtje ruik je er al weer zweet doorheen, niet prettig dus.

Verder heb ik heerlijke douche gel gekregen van een vriendin van mij, hij maakt je huid echt heerlijk zacht en ruikt heerlijk!

Ik had ook nog een nagellakje van MNY gekregen in nummer 449, ik vind hem zelf heel erg mooi en niet zo opvallend en er zitten mooie glittertjes in, perfect voor de feestdagen!

En van mijn oma heb ik nog 2 super schattige Engeltjes gekregen, ik vind ze zo lief! Ik heb ze een mooi plekje gegeven zodat ik er de hele tijd naar kan kijken!

Ook had ik nog een zeep van TBS in de geur Framboos gekregen maar die ben ik vergeten op de foto te zetten.

Wat hebben jullie van Sinterklaas gekregen dit jaar?

4 Reacties to "Sinterklaas Cadeautjes"

Wat een leuke dingen heb je gekregen! Wij doen niet aan Sinterklaas, wel aan Kerst 🙂

oew ik ben wel benieuw hoe die nagellak is 😀 krijgen we daar nog een review over ?

Morgen komt er een review over online!

Geef een reactie

