By Aranka

Favorieten van November

Posted on: 6 december 2010

Zoals iedereen heb ik natuurlijk ook een paar favoriete producten van de maand November, ik vind het altijd erg leuk om van andere mensen te lezen dus ik maak er ook maar eventjes een artikeltje over! Dus kijk snel verder naar mijn favoriete producten van vorige maand!

Essence Metallic Palette Steel Me: Een prachtig gepigmenteerd palette van Essence uit de LE collectie die nu nog in de winkels ligt, ik denk niet dat er nog veel van over is, maar wil je nog een gokje wagen moet je echt nog even gaan kijken! Ik draag in de winter veel grijze kleren dus daar passen deze kleuren oogschaduw perfect bij! Ik ben er dus heel erg blij mee!

Biocura Aqua-Depot: Een hele erge fijne crème van de Aldi, met dit weer heeft mijn gezicht zeker wel een extra boost nodig! Met deze vocht in brengende crème heb ik geen uitgedroogde hoofdhuid meer. En de prijs is ook nog eens heel erg fijn!

Queen Helene Mint Julep Masque: Een heel erg fijn masker voor mijn gezicht, mijn onzuivere huid heeft hier echt wat aan, het maakt mijn huid heerlijk zacht en ook verminderd hij nog eens de zichtbaarheid van mijn onzuiverheden, wat ik heel erg prettig vind!

Essence Nailpolish Remover: Een hele fijne nagellak remover met een heerlijke geur, nou ja heerlijk, beter dan al de chemische andere luchtjes. Deze ruikt namelijk naar aardbei en vanille! Ook is deze nagellak remover aceton vrij en beloofd je nagels sterker te maken! Klinkt helemaal goed toch? En hij haalt ook nog eens makkelijk de nagellak van mijn nagels af!

Rosebus Strawberry Lipbalm: In dit weer zijn mijn lippen echt een ramp, ze spleiten kapot, doen zeer en zijn ook nog eens heel erg droog. Met deze heerlijke lippenbalsem van Rosebud die ook nog eens lekker naar aardbei ruikt heb ik hier nog maar nauwelijks last van en het maakt mijn lippen zo heerlijk zacht, andere lippen balsems hebben dat nog nooit bij mij voor elkaar gekregen!

5 Reacties to "Favorieten van November"

Leuke producten, ik wil nog die remover van Essence kopen.

Super veel heerlijke producten 🙂

waar in nederland kan je bij een winkel die rosebud kopen?
ik moet hem ook hebben.

leuke producten trouwens!

Bij de Douglas en Ici Paris.

Ben benieuwd naar de esssence nail polish remover! heb net die van trind gekocht omdat het een 1+1 actie was.. (ik moest wat!)

Geef een reactie

