By Aranka

Battle: Queen Helene Maskers

Posted on: 5 december 2010

Een van de meest geliefde maskers voor het gezicht zijn toch wel de Queen Helene maskers, en dan in het speciaal de Mint Julep Masque en Mud Pack Masque. Vandaag ga ik aan jullie vertellen welke ik het fijnst vind en waarom. Als je dus wilt weten welke je moet kiezen tussen de twee moet je snel verder lezen!

We beginnen met het Mud Pack Masque een heel fijn masker alleen het stinkt verschrikkelijk vind ik zelf. Het heeft echt een modder kleur en volgens mij ruikt het ook naar modder. Het Mud Pack Masque beloofd dat je porieën helemaal schoon maakt en je rimpels etc minder zichtbaar maakt. Als ik het masker op smeer en het droog wordt zie ik gelijk waar alle meeëters zitten want dat worden helemaal donkere puntjes in het masker, ik dacht dus dat het zeker wat aan mijn porieën deed! Alleen toen ik het masker eraf haalde zag ik eerlijk gezegt weinig verschil, erg jammer. Maar mijn huid was wel heerlijk zacht!

Het Mint Julep Masque ruikt – hoe kan het ook anders – heel erg naar mint. Ik dacht eerst dat ik tandpasta op mijn gezicht aan het smeren was het ruikt echt heel erg sterk. Het Mint Julep masker beloofd een droge huid met acne, meeëters te verminderen en de porieën te verkleinen. Klinkt super dus, want hier heb ik wel last van! Niet van erge acne maar wel van het andere. Toen ik het masker opsmeerde prikte het behoorlijk, volgens mij is het dus niet geschikt voor de gevoelige huid. Maar door dat het prikte had ik wel het idee dat het iets deed. Dit masker heeft niet zo een werking als het Mud Pack masker met je meeëters, maar toen ik het masker eraf haalde had ik een hele zachte huid en mijn porieën en meeëters waren zichtbaar verminderd! Echt een geweldig masker dus!

Voor mij is dus het Mint Julep Masque de echte winnaar. Ik heb een behoorlijk onzuivere huid qua structuur en dit werkt dan echt goed bij mij. Ik denk dat het Mud Pack Masque een goed masker is als je een gevoelige huid hebt en niet goed tegen het prikken kan en als je geen last hebt van een onzuivere huid!

Beide maskers hebben een fijne structuur en smeert ook fijn uit op je gezicht. Beide maskers bevatten 226,8 gram. Ik heb ze beiden gekocht bij de Afrowinkel. Het Mud Pack Masque had ik al een tijdje en heb ik toen voor € 5,00 gekocht maar de Afrowinkel had zijn prijzen verhoogd dus moest voor het Mint Julep Masque € 7,50 betalen.

3 Reacties to "Battle: Queen Helene Maskers"

Mij lijk het Mint Julep Masque erg fijn! Ik hoor er heel veel goede dingen over.

Mint Julep lijkt mij erg fijn 🙂

Woowie! Ik heb vorig jaar bij DE Afrowinkel 2 tubes gehaald en eentje is nu bijna leeg..Maar 7,50 is wel een erge prijsverhoging zeg :S Beetje jammer..

Geef een reactie

Blog Stats

  • 64,551 bezoekers

Bloglovin’

bloglovin Free Web Stats

Populaire berichten

