By Aranka

Wat ik graag wil is?

Posted on: 4 december 2010

Het is weer December dus tijd voor feestdagen met cadeau’s. Bijna iedereen doet wel aan Sinterklaas of Kerst of zelfs beiden! Maar wat zouden jullie nou het liefste willen krijgen of zelf kopen in deze tijd van het jaar?!

 

Dit jaar vierden we geen Sinterklaas, nou ja dat zei mijn moeder. Maar gisteren zei ze ineens, ach we doen het wel met een kleinigheidje. Ik wist echt niet wat ik moest vragen. Ik zit echt in een geen uitgeef moment want ik heb alles al en heb gewoon niks meer nodig. Dus ik heb me nergens op gericht om te gaan komen. Dus om zo 1 2 3 iets te verzinnen is best een klus. Uiteindelijk zei ik dat een nagellakje, deodorant, lekkere zeep en shampoo altijd welkom is.

Met kerst doen we het wel uitgebreider, graag met kerst zou ik een mooie ring willen hebben. Een paar make-up spulletjes van Sleek en een nieuwe riem. Niet hele bijzondere dingen maar ik ben daar heel erg blij mee!

Maar mijn vraag aan jullie is, wat zouden jullie graag met Sinterklaas of Kerst willen krijgen?

3 Reacties to "Wat ik graag wil is?"

Ik heb een hele mooie broek gezien bij de villa dus die zou ik best met kerst willen (: (wij vieren ook geen sinterklaas)

Met Kerst vraag ik aan mijn zusje oogschaduw, ben er dol op! Of nagellak, ben ik nog doller op 🙂
Dit vraag ik niet aan mijn ouders, die snappen niks van make-up XD

ik heb voor sinterklaas nagellak en haarknipjes, bloemen en haarbanden gevraagd
en voor kerst koop ik een lekkere parfum denkik,
en mischien wat makeup van kerstcollecties!

echt leuk de feestdagen, al de versieringen en kadoverpakkingen van parfum en natuurlijk kerstcollecties 😀

Geef een reactie

Blog Stats

  • 64,551 bezoekers

Bloglovin’

bloglovin Free Web Stats

Populaire berichten

