By Aranka

Bourjois 1 Seconde Nagellak nr. 9

Posted on: 27 november 2010

Vandaag een Bourjois 1 seconde nagellakje in nummer 9. Ik vind deze lakjes erg bijzonder omdat er een super breed kwastje aan zit. Alleen sommige mensen vinden het helemaal geweldig en sommige mensen vinden het helemaal niks. Ik hoor tot de mensen die het helemaal geweldig vinden, want met een veeg is mijn hele nagel perfect gedekt!

Oke, alleen mijn pink dan niet, die is iets te dun voor het kwastje. Het is een prachtige donkerpaarse nagellak die eigenlijk meer naar het zwarte toe gaat. Wat de nagellak zo mooii maakt vind ik de paarse en goudachtige glitters die in de nagellak zitten. Ook de dekking van de nagellak is erg goed, met 2 lagen heb je hem echt volledig dekkend! Ook bevat het potje behoorlijk wat inhoud. En het kwastje, ja daar moet je zelf maar achter komen wat je ervan vind, ik vind het in ieder geval wel heel erg fijn. Wel jammer vind ik dat de nagellak helemaal niet snel droogt! Erg jammer vind ik dat. Want ik had hem een uur op en dacht dat hij wel droog zou zijn maar niet dus. Gevolg: mijn hele nagels onder de deukjes. Erg jammer!

De Bourjois nagellak is te koop voor € 8,40 bij de Etos, Douglas, Ici Paris XL etc.

4 Reacties to "Bourjois 1 Seconde Nagellak nr. 9"

Ik ben helemaal niet tevreden met Bourjois nagellak.
Ik heb er twee lakjes van. En ze drogen slecht én je krijgt de nagellak er zo moeilijk weer af én ze kleuren mijn nagels.
Terwijl ik toch basecoat gebruikt hebt. En bij andere lakjes heb ik dat helemaal niet. Nee, dan vind ik Bourjois lakjes veel te duur voor die kwaliteit.

Het is wel een mooie kleur, maar van mijn lakjes verlang ik dat ze snel drogen. Aan de andere kant, ik heb wel seche vite, dus misschien zou het dan wel sneller drogen?

Wat een prachtig kleurtje! Ik kwam je site tegen via Misslipgloss! Erg gaaf, ga hem zeker vaker bezoeken!

Ik heb er een lakje van en ik vind het echt verschrikkelijk lakken en het bleek later zo’n afschuwelijke kleur te zijn, haha. Deze kleur is zeker erg mooi.

Geef een reactie

