By Aranka

KOH Green Metallics

Posted on: 24 november 2010

Ik was gisteren bij een vriendin van mij en die had een prachtige holografische nagellak van KOH staan! En die wou ik natuurlijk wel uitproberen. Het lakje heet Koh Green Metallics.

Op het eerste plaatje zie je de nagellak met flits, het is een groenige holografische nagellak. Ik vind hem zelf echt supermooi, zonder fel licht erop ziet het er uit als een heel erg mooi natuurlijk kleurtje. En met fel licht erop zie je alle kleuren van de regenboog in de nagellak verschijnen. Qua kleur is het dus een geweldig mooie nagellak. Alleen ik vind hem niet echt fijn smeren qua substantie maar het kwastje is daar in tegen wel heel erg fijn! Maar ik heb wel vaker gehoord dat holografische nagellak niet heel erg fijn smeren. Op de foto heb ik 2 laagjes gebruikt, maar dat hadden er uiteindelijk nog wel wat meer mogen zijn want hij dekt niet echt geweldig. Ook wat ik jammer vind is dat hij heel erg mattig word als hij opdroogd, hij heeft niet meer het mooie effect van als die nog nat is! Erg jammer. Maar met een topcoat is dit probleem groot en deels opgelost!

Al met al vind ik het een prachtige nagellak met een paar nadelen.

De nagellak kost € 13,95 en is bij de Douglas te koop.

eren.

6 Reacties to "KOH Green Metallics"

ik vind hem op de foto mooier:P

Ik hou van holo. Ik vind groen leuk. Conclusie: ik ben 14 euro kwijt 🙂 Nee, ik denk dat ik hem toch niet koop, hij brengt iets te slecht aan. Hoewel, misschien moet je zo’n speciale base coat voor holo’s gebruiken?

Wat een prachtig kleurtje! Alleen erg duur!

toffe kleur!

ik heb nog een rose holo staan thuis,
maar die smeert wel fijn, dus het ligt echt aan de lak zelf, niet aan het holo effect.

Oh, geweldig kleurtje (L)

Geef een reactie

Blog Stats

  • 64,551 bezoekers

Bloglovin’

bloglovin Free Web Stats

Populaire berichten

