By Aranka

Mijn blog

Posted on: 23 november 2010

Ik ben nu al ongeveer 3 dikke maanden met mijn blog bezig. En het gaat redelijk goed. Ik heb stijgende bezoekers aantallen het ligt nu rond de 200 pagevieuws per dag, het is niet te vergelijk met en grote blog maar ik ben er tevreden mee! En steeds meer mensen laten een reactie achter wat ik natuurlijk super leuk vind om te lezen. Ook heb ik al een aantal volgers via bloglovin’ klik hier om te te volgen dat zou ik erg leuk vinden. Ik geniet elke dag van mijn blog en doe het dan ook zeker met alle plezier. Maar ik vroeg me af, wat vinden jullie er nou precies van? Wat moet er veranderd worden, wat vinden jullie goed, wat hoeven jullie niet persee te zien en wat zouden jullie juist wel willen zien? Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reactie!

Liefs, Aranka

3 Reacties to "Mijn blog"

Goed bezig!
Ik volg je blog nog niet zo heel lang maar de artikels die ik heb gelezen, vind ik erg goed! Je schrijft er ook goed bij.

Ik vind dat je het hartstikke goed doet, je blog is leuk om te lezen 🙂

ik vind dat je niets hoeft te veranderen, natuurlijk zou het veel professioneler kunnen (zie misslipgloss en beuatygloss) maar dat vind ik echt niet nodig,
je hebt leuke originele artikelen en daar gaat het toch om?
ik kijk echt elke dag op je blog en ik vind het echt top!

ga zo door, en echt leuk dat jij er ook van geniet, want ik doe het zeker!

x

Geef een reactie

