By Aranka

Catrice Hip Queens Wear Blue Jeans!

Posted on: 17 november 2010

Jullie kennen nu vast allemaal wel de vernieuwde producten van Catrice. Ze hebben ook 3 nagellakjes vernieuwd. Naar eentje was ik heel erg benieuwd, namelijk Hip Queens Wear Blue Jeans! Een prachtig blauwe nagellak met kleine blauwe glittertjes erin.

Dit prachtige nieuwe nagellakje smeert gewoon hetzelfde wat we gewend zijn van Catrice, erg fijn dus. Ook de dekking is behoorlijk goed, je zou hem kunnen dragen met 1 laagje maar ik doe altijd standaard 2 laagjes op omdat ik dat mooier vind. Als de zon op je nagels schijnt kan je de subtiele glittertjes goed zien. Zonder zonlicht of ander fel licht zie je ze niet tot nauwelijks. Zoals op de foto zie je ze niet, ik had niet de juiste belichtig om te zichtbaar op de foto te zetten. Ik ben weg van de nieuwe kleur, ik twijfel nog of de andere 2 nieuwe kleuren nog ga kopen.

De lakjes zijn te koop voor € 2,49 bij de Kruidvat en Trekpleister.

7 Reacties to "Catrice Hip Queens Wear Blue Jeans!"

Super mooie kleur zeg! ❤

Wauw, deze moet ik hebben!

Ziet er wel echt mooi uit ❤

ik zag hem net bij dekruitvat, erg te twijfelen
maar als ik hem zo op jou nagels zie denk ik datik hem toch maar wel haal!

je nagels zijn trouwens al weer een stuk gegroeid!

Haha, ja dat gaat snel he!

Wow, ik vind het echt een mooie kleur!

Geef een reactie

