By Aranka

Star Gazer nagellak

Posted on: 12 november 2010

Vorige week ontdekte ik een geweldig leuke webshop namelijk Beautyfocus. Een webshop met hele mooie producten. Ze verkopen er Sleek, Barry M en Star Gazer. En dat allemaal een stuk goedkoper dan bij andere webshops. Gisteren kreeg ik mijn pakketje binnen waar ik met smart op had gewacht en hier zaten 3 prachtige nagellakjes van Star Gazer in.

Dit is het eerst lakje nummer 305, een prachtige nagellak die paars is met een blauwe glans eroverheen en blauwe glitters. Ik vind hem echt prachtig! De lakjes lakken allemaal heel erg fijn! En er zit ook heel erg veel in de potjes, wel 14 ml!

Ik met 307 op.

Dit is nummer 307, op de foto heb ik 2 laagjes op. Maar voor een echt mooi effect mag ik wel 3 laagjes doen. Ik vind deze echt heel erg mooi. Het is een groene nagellak met een roze en gele glans. Een hele goede dupe van Orly en MAC.

En als laatste had ik 317 besteld. Deze heeft geen grote zichtbare glitters maar is paars met een blauwe shimmer. Heel erg mooi, ik kan zo de hele dag wel naar mijn nagels kijken!

Alle nagellakjes zijn te koop bij Beautyfocus voor maar € 3,99 voor 14 ml echt een koopje dus! Ze verkopen ook nog andere merken zoals Sleek en Barry M. Ik ga sowieso binnenkort nog een keer bestellen, want ik wil nog een paar Sleek paletjes hebben en nog meer Star Gazer nagellak!

5 Reacties to "Star Gazer nagellak"

echt mooie kleuren vooral dat disco effect hihi

Ik heb gisteravond nog even snel een poging gewaagd om nagellak op te doen. Het was me eindelijk gelukt zonder heel de piano onder te smeren!:)
Het was er wel na 2 minuten weer afgekrabt, beetje jammer…

Wederom mooie kleurtjes!
🙂

Heel mooi!!

Geef een reactie

Blog Stats

  • 64,551 bezoekers

Bloglovin’

bloglovin Free Web Stats

Populaire berichten

