By Aranka

Essence Metallic nagellak

Posted on: 10 november 2010

Na lang uitgekeken te hebben naar de LE van Essence, heb ik ze dan eindelijk! Elke dag was ik bij de Kruidvat om te kijken of ze het al binnen hadden. Maar vorige week was dat jammer genoeg niet het geval. Gelukkig hadden ze ze dinsdag wel. Ik zag stiekem al een paar andere artikels op andere blogs. Ik was een beetje teleur gesteld wat ik daar zag. Ik vertel jullie snel meer.

Ik had daarom dus expres maar 2 nagellakjes gekocht om deze eerste te testen, als het me erg zou tegen vallen heb ik er niet gelijk 5. De magneet heb ik helemaal niet gekocht omdat ik gelezen had dat die helemaal niet werkte, thuis heb ik genoeg magneten dus ik ging het eerst maar daarmee testen. Ik heb de kleuren 02 Copper Rulez! en 03 Steel Me gekocht.

Dit is nummer 02 Copper Rulez!. Een hele mooie nagellak die mooi is zonder en met metallic effect. Zonder het effect is het echt een metallic nagellakje. Als je ze magneet erover heen haalt komen echt de glitters naar boven wat ik ook heel erg mooi vind. Wel jammer vind ik dat het lakje heel erg dik is en niet echt heel erg fijn smeert, kun je ook wel zien want alles zit er naast. Maar hij dekt wel helemaal na 1 laag. Ik moet er nog achter komen wat een goede magneet is, want welke ik voor dit artikel heb gebruikt maakt helemaal geen patroon in mijn nagel, maar trekt overal op de nagel de deeltjes naar boven.

Dit is 03 Steel Me, een grijze nagellak met glitters, op de foto lijk hij groenig maar dat is hij in het echt niet. Deze nagellak heeft haast helemaal geen effect met de magneet, alleen dat de glitters naar boven komen en hij veel donkerder word. Ik vind dit ook een erg mooie kleur, maar ook weer erg dik.

Ik moet er dus nog achter komen wat een goede magneet is en hoe ik het beste een patroon op nagels kan krijgen, maar oefening baart kunst. De nagellakjes kosten € 1,99 en de 2de is voor de helft van de prijs deze week bij de Kruidvat.

4 Reacties to "Essence Metallic nagellak"

Heb m ook, vind m niet prettig, ik hou niet van dikke nagellak, doe mij maar iets wateriger!

Heb je de magneet er niet bij gekocht? Die zijn geschikt om patroontjes te maken. Ik denk dat het ‘magnetisch veld’ van andere magneten in 99,9% van de gevallen niet geschikt zal zijn om een patroon te krijgen.

Het is wel een prachtige kleur.

Oh, dat is het dus! Ik had gelezen dat iedereen hem slecht vond, dus ik dacht koop hem niet 😉

Ik heb het inderdaad ook al heel vaak voorbij zie komen op blogs. Copper Rulez! heeft wel een mooi kleur vind ik, die koop ik! Het magneetje skip ik =P

Geef een reactie

Blog Stats

  • 64,551 bezoekers

Bloglovin’

bloglovin Free Web Stats

Populaire berichten

