By Aranka

OPI DS Passion

Posted on: 3 november 2010

Soms ben je echt verliefd op een nagellak. De kleur is mooi, hij lakt fijn, blijft goed zitten en heeft een speciaal effect. Nou ik heb dat ook en dan met deze nagellak, OPI Passion uit de Desginer Series.

Het is een mooie holografische nagellak die in het licht een geweldig glitter effect heeft. Jammer genoeg kon ik dat niet goed op de foto’s krijgen. Zoals jullie van OPI weten blijft de nagellak goed zitten en dat is ook zeker het geval met deze nagellak. Hij smeert ook fijn met het brede bosteltje van OPI zelf. Ik vind het eigenlijk meer een zomer kleur maar omdat ik hem zo mooi vind heb ik hem ook regelmatig in de winter en herfst op. Ik ben echt verliefd op deze nagellak en ik kan bijna wel zeggen dat dit mijn favoriete nagellak is, alles is perfect aan deze nagellak!

Je kan hem kopen in de winkel voor € 19,95 wat behoorlijk veel geld heb. Ik heb hem een keer op Transdesgin gekocht voor veel minder geld, weet alleen niet meer hoeveel.

6 Reacties to "OPI DS Passion"

Wauw, wat een gave kleur! Wel duur…

Wauw, ik ben echt verliefd op deze kleur!

Schitterende kleur!

Heb bijna eenzelfde van de Etos 🙂 nummer 007. Hij is wel iets rozer, maar voor het geld. (Ik ben student dus dan krijg je dat)

Mocht ik iets meer geld hebben, dan zou ik wel voor de opi variant gaan natuurlijk, supermooie kleur Arank!

je kan hem volgens mij via internet goedkoper krijgen, maar vind het een mooie kleur

Oh, die is erg leuk. Ik hoop dat ze hem nog hebben als ik een keer bij Transdesign ga bestellen.

Geef een reactie

Blog Stats

  • 64,547 bezoekers

Bloglovin’

bloglovin Free Web Stats

Populaire berichten

