By Aranka

Parfum Stash

Posted on: 1 november 2010

Zonder een luchtje ga ik eigenlijk niet de deur uit. Ik vind het fijn om lekker te ruiken. Ik mag altijd graag parfum op hebben en ben er wel een beetje verslaafd aan. Niet dat ik er veel heb, maar ik wou ze wel eventjes met jullie delen!

Ik hou heel erg van frisse zoete luchtjes. Je zou mij niet snel met een zware lucht op vinden.

We gaan van links naar rechts.

Replay: Ik heb geen idee hoe die heet, maar hij is in ieder geval van de reclame met het water. Als er water overheen komt dat hij weer gaat ruiken net zoals je hem net op spoot. Ik vind het een heerlijk fris luchtje. Ik kocht hem voor 5 euro. De Etos verkocht haar testers voor 5 euro. Dit was een nieuwe en nog helemaal vol en er zat 40 ml in! Koopje toch, en ik ben er hartstikke blij mee!

DKNY Be Delicious Fresh Blossom: Echt een heerlijk zoet lente en zomer luchtje. Het is de Be Delicious alleen dan een stuk zachter en zoeter. Ik draag hem altijd met plezier!

DKNY Be Delicious: Wie heeft hem niet? Het vreselijk populaire luchtje. Dit is mijn derde flesje al. Ik weet nog wel toen hij net uit was en ik van mijn moeder een parfum voor mijn verjaardag mocht uitzoeken dat ik deze koos! En nu 3/4? jaar later vind ik hem nog steeds heerlijk!

Hugo Boss Orange: Dit is een iets zwaarder luchtje, maar ik ben er echt gek op. Ik heb een 75 ml fles dus ik kan er voorlopig nog lekker mee voor. Nu het weer kouder wordt grijp ik weer sneller naar dit luchtje.

Burberry Britt: Ik liep een keer door de Etos heen en zag deze staan voor € 18. Ik dacht dat is ook geen geld voor een parfum van Burberry, ik rook eraan en ik was gelijk verkocht. Ik heb hem tijden alleen maar gedragen. Maar grijp er nu weer snel naar.

Replay: Dit is een iets zwaarder luchtje die ik 2 jaar geleden heb gekocht. Ik heb hem haast niet meer op omdat ik er een beetje op uitgekeken ben. Maar ik heb hem nog wel eens op.

2 Reacties to "Parfum Stash"

Die eerste van replay heet your fragrance 🙂

Die van DKNY heb ik ook, hij is echt heeerlijk!

Geef een reactie

