By Aranka

MNY 669

Posted on: 24 oktober 2010

Toen ik voor het MNY schap stond om naar de nieuwe producten te kijken viel deze mij wel op. Een mooie grijs achtige glitter nagellak. Met een beetje een groen achtige glans eroverheen. Het is nummer 669 van MNY en zit in het vaste assortiment.

Ik vind het een erg mooie kleur. Niet een standaard kleur die je bij elk make-up merk ertussen ziet staan. Dat is dus een pluspunt. Verder lakt de nagellak heel fijn. Het is niet heel stroperig en ook niet dun. Gewoon precies perfect! In 2 lagen dekt de nagellak ook helemaal zoals de kleur is in het potje. Het kwastje is een normaal kwastje, geen dunne maar ook geen dikke. Erg fijn dus. Al met al ben ik erg positief over de nagellak. Over de houdbaarheid kan ik nog niks zeggen.

MNY nagellak is te koop bij de Etos voor € 2,49

Zouden jullie trouwens in vervolg de nagellak willen zien met foto’s hoe het er na 2 dagen uitziet?

6 Reacties to "MNY 669"

Mooi kleurtje!
Lijkt me leuk een foto van hoe het er na 2 dagen uit ziet!

ja lijkt me erg handig een foto na 2 dagen,
hoe kom jij trouwens aan zulke prachtige lange nagels?!

Ik heb echt geen idee, ik denk dat ze van nature zo zijn. Ik gebruik geen speciale verzorgings producten voor mijn nagels. En ik vijl ze af en toe bij.

ik zou willen dat ik zo’n geluk had met mijn nagels, het zijn echt brede korte zwakke stompjes
:S

Mooi kleurtje en ik zou het wel na 2 dagen willen zien ja

Geef een reactie

