By Aranka

Trind CC134

Posted on: 20 oktober 2010

Na een hele tijd niks aan de site te hebben gedaan, begon het weer behoorlijk te kriebelen. Sorry, sorry dat ik lang niks van me heb laten horen ik was gewoon heel erg druk met school, werken en andere dingen en dit schoot er behoorlijk bij in. Maar vanaf nu ga ik me er weer vol voor inzetten.

Vandaag laat ik jullie het nieuwe nagellakje van Trind zien. Namelijk CC134, het is een LE dus maar kort te koop. Ik vond het een erg mooie kleur die je niet vaak tegen komt. Toen ik er mee thuis kwam zag ik dat ik eigenlijk al bijna dezelfde had! Zonde dus! Maar jammer dan. Het is een prachtig zwart/paarse nagellak met lichtere paarse glitters erdoorheen.

Maar hoe bevalt hij mij? Toen in het flesje open draaide zag ik een vreselijk klein borsteltje! Hier ben ik dus absoluut geen fan van maar dat moet ik dan maar voor lief nemen. Het eerste laagje nagellak zag er niet uit dus ik heb hier op de foto 2 lagen aangebracht. De 2de laag was een behoorlijk dikke laag.

Maar toen hij droog was kwam ik erachter dat al de glans wegging en de glitters er behoorlijk uit staken zegmaar. Zoals je op de eerste foto kan zien, helemaal niet mooi dus! Ik heb dus met een dikke laag top-coat geprobeert het gladde en glimmende effect terug te krijgen. Dit is behoorlijk gelukt maar niet helemaal (zoals je kan zien op de laatste foto).

Al met al vind ik het dus een behoorlijke tegenvaller. En al helemaal voor €9,95 en van het merk Trind. Ik had echt meer verwacht!

Trind is te koop bij de grotere Etos filialen.

3 Reacties to "Trind CC134"

yeeeh
leuk dat je weer artikeltjes schrijft
jammer van die nagellak,
het is namelijk wel een mooie kleur.

Wel een mooi kleurtje ^^

Geef een reactie

Blog Stats

  • 64,551 bezoekers

Bloglovin’

bloglovin Free Web Stats

Populaire berichten

