By Aranka

OPI Suzi & The Lifeguard

Posted on: 25 augustus 2010

Omdat ik vandaag helemaal geen update had maar eventjes een NOTD tussendoor.

Vandaag draag ik de nagellak OPI – Suzi & The Lifeguard. Een heel erg naturel roze nagellakje. Die een subtiele roze gloed over je nagels geeft en waar kleine zilverachtige glitters in zitten.

Ik vind het zelf een heel erg mooie nagellak! Ik draag hem ook best wel vaak. Maar bijzonder is hij niet. Zowat elk merk heeft wel zo een kleur. Dus voor het merk zou ik hem zeker niet van OPI nemen. Als het over draagtijd gaat wel! Ik heb hem nu 4 dagen op (op de foto ja). En als je goed kijk op de laatste foto zie je een klein beetje slijtage plekken. Natuurlijk valt dat niet heel erg op met een lichte kleur nagellak.

Ik zelf vind het een erg mooie nagellak, maar voor de kleur kun je er beter een van Catrice of Essence nemen want dan heb je dezelfde kleur maar dan een stuk goedkoper!

1 Response to "OPI Suzi & The Lifeguard"

groot gelijk heb je! het is wel een vette kleur maar elk merk heeft deze kleur wel;P

Geef een reactie

