By Aranka

Catrice London’s Weather Forecast

Posted on: 23 augustus 2010

Bij de Kruidvat 1 + 1 actie kocht ik een aantal nagellakjes van Catrice. Ook deze London’s Weather Forecast. Ik dacht eerst dat ik het niks zou vinden. Ik hou niet zo van grijs en zwarte tinten op mijn nagels. Maar ik besloot hem toch mee te nemen om hem uit te testen omdat het nu toch lekker goedkoop was. Gokje wagen dus.

In het potje vind ik hem er niet heel erg bijzonder uitzien. Een grijze nagellak met zilveren subtiele glitters. 

Maar hij had me echt verrast! Ik vind hem echt prachtig, en staat me ook goed (al vind ik zelf). Ik heb wel vaak grijze kleren aan dus het past ook nog eens goed bij mijn kleren wat ik altijd wel leuk vind als het bij elkaar past. Als je de lak draagt zie je een kleine subtiele zilveren glitterglans er door heen! Wat ik heel erg mooi vind. Ik heb ook al verschillende complimentjes gehad over deze nagellak!

Ook lakt hij heel erg fijn. Ik had trouwens verwacht met het eraf halen dat mijn hele handen onder de grijze waas zouden zitten, maar dat was helemaal niet het geval! Heel fijn dus, ik heb een hekel er echt een hekel aan dat als ik mijn nagels schoon heb mijn handen ook nog helemaal schoon kan boenen..

Catrice nagellak is te koop bij de Kruidvat en Trekpleister voor € 2,49

5 Reacties to "Catrice London’s Weather Forecast"

heb hem ook
hij is top!

omg nu wordt het ernstig.. ik had niet eens door dat het jouwn blog was.. maarr nicee en ik heb hem ook ofcourseee

Ik vind de kleur helemaal niks, maar je nagels zijn echt prachtig! Heel mooi!

Ik heb deze kleur ook en ik vind het echt een prachtige kleur! Ik houd niet zo van hele nude kleurtjes en heel fel is soms niet erg gepast en dan zit deze er mooi tussenin 🙂

Geef een reactie

