By Aranka

Nagellak stash #2

Posted on: 22 augustus 2010

Vandaag laat ik jullie weer een paar nagellakjes uit mijn stash zien. Vandaag de merken Catrice, Chanel en Essie.

  • Sold Out For Ever
  • I Sea You!
  • London’s Weather Forecast
  • From Dusk To Down
  • Let’s Mauve On!
  • I Scream Peach!

Hier zijn mijn favorieten Sold Out For Ever en London’s Weather Forecast. Ik draag deze altijd met plezier, krijg er altijd veel complimentjes over dat mensen het zo mooi vinden! En ze lakken erg fijn vind ik zelf. Ook I Scream Peach vind ik een mooi kleurtje maar ik draag hem eigenlijk niet heel erg vaak.

En nu Chanel, ik ben er eigenlijk best wel een beetje trots op. Een dupe kopen is leuk, maar de echte te hebben is stiekem nog veel leuker.

Eigenlijk heb ik ze allemaal nog maar 1x gebruikt. Ik weet eigenlijk niet waarom want ik vind het echt prachtige kleuren. Misschien ben ik er wel heel erg zuinig op haha! Paradoxal is hiervan toch wel echt mijn favoriet!

En nog 2 Essie nagellakjes

  • Luscious Lips
  • Lovie Dovie

Lovie Dovie heb ik het meest op, omdat ik het echt een geweldige Barbie kleur vind!

Volgende keer nog nagellakjes waar ik niet veel van heb qua merken gewoon een beetje alles door elkaar.

2 Reacties to "Nagellak stash #2"

waar heb jij die chanel nagellakjes gekocht?
ik wil namelijk al heel lang chanel lakjes!

Op internet en bij de Douglas 🙂

Geef een reactie

Blog Stats

  • 64,551 bezoekers

Bloglovin’

bloglovin Free Web Stats

Populaire berichten

