By Aranka

Hoe berg ik mijn beauty spullen op?

Posted on: 14 augustus 2010

Dit is mijn wasmeubel in mijn slaapkamer, een ideaal ding! Ik kan mezelf hier wassen, opmaken, tandenpoetsen, opfrissen eigenlijk alles. Hoef ik niet helemaal naar beneden te lopen (ik slaap op zolder) en in de rij te staan om bij de badkamer te kunnen. Ik heb hierin eigenlijk bijna al mijn beauty producten zitten. Het zijn er niet veel, maar toch wel eventjes leuk om te laten zien!

Even een close-up van mijn wastafel, met mijn blond beker (eigenlijk is het een tandenborstelhouder, maar ik gebruik het als een drinkbeker) en pot. Ik wil eigenlijk ook nog het kleine potje ervan, want ik vind het zó leuk!

Dit is mijn kastje naast de spiegel. Op de bovenste plank liggen verzorgingsproducten, tandpasta en mijn bril. Eigenlijk staat er altijd wat anders want in dit kastje heeft het niet allemaal echt een vaste plek. Daar onder staan mijn parfums, het zijn er niet zoveel dus kan hier prima staan. Daarnaast liggen mijn foundations, bronzers en loosing powders. Op de onderste plak liggen mijn sieraden. In bakjes en in een beker verdeeld. Wat in de roze bakjes zit gebruik ik het meeste.

Dit is dan mijn make-up en verzorgings lade. In het eerste mandje links liggen mijn haarborstels. Daaronder mijn 88 warm palette van Zoeva. In het mandje daaronder liggen mijn oogschaduws, blush en oogschaduw basis. In de bekertjes zitten lipproducten, daarnaast vijlen, nagelschaartjes, pincet etc. Daaronder mijn kwasten, nee het zijn er niet zoveel. En daarnaast mijn maskara en oogpotloden. In het onderste bakje liggen mijn nagellakjes die niet meer in mijn nagellak trommel passen en staaltjes met parfum. Rechts staan nog heel veel verzorgingsproducten zoals maskertjes, vichy normaderm, haar verzorgende producten, deodorant en lenzenvloeistof. Zoals je ziet heb ik niet een grote make-up stash maar ik red me er prima mee en het breid zich langzamerhand behoorlijk uit!

Hier nog een foto van mijn nagellak trommel. Ik heb veel OPI lakjes en Catrice erin zitten. Ook een paar van Essie en Chanel.

Nu hebben jullie kunnen zien hoe ik mijn make-up en verzorgings producten opruim. Hoe ruimen jullie het op?

2 Reacties to "Hoe berg ik mijn beauty spullen op?"

ik heb een ladekast op mn kamer
en de 1e la is met nagelakjes,
de 2e met makeup/maskers/dagcreme
en de 3e met douchegel/bodylotion/haarspullen
en de rest staat in de badkamer
🙂

Geef een reactie

