By Aranka

Charice – Charice

Posted on: 14 augustus 2010

Kennen jullie Charice? Ik heb haar een paar maanden geleden ontdekt, toen haar CD uitkwam. Ze zingt een mix van Pop, RNB en Soul. Haar CD heet  Charice, haar eigen naam dus! En ik ben helemaal fan! Wat heeft zei een geweldige stem! Ik draai haar album dan ook met plezier helemaal plat! Haar CD is echt super! Ze heeft nu ook een hit met Iyaz met het nummer Pyramid. Mocht je haar nog niet kennen, download dan een liedje haar of zoek haar eventjes op op youtube!

De nummers op haar CD:

  1. Pyramid ft. Iyaz
  2. Reset
  3. In This Song
  4. Nobodys Singin To Me
  5. Thank You
  6. I Love You
  7. In Love So Deep
  8. All That I Need To Survive
  9. Nothing
  10. The Truth Is
  11. Did It For You
  12. Note To God

Mijn favoriete nummers zijn: Note To God, In Love So Deep, Thank You en Pyramid. De andere nummers zijn ook heel goed maar deze springen er echt voor mij uit!

Mocht je nog naar een leuk album zoeken vind ik dit echt een aanrader! Wat vinden jullie van haar?

3 Reacties to "Charice – Charice"

topcd
maar mijn favorieten zijn toch wel:
did it for you & all that I need to survive

staat er nou echt: wat heeft ZEI een geweldige stem?
lieve schat, het is zij..

Ik vind het een super cd, mijn favorieten zijn In this song en In love so deep.
Het is wel opletten waar je de cd koopt, de meeste nederlandse online stores verkopen de cd met 7 nummers, terwijl je ook de cd met 13 nummers kunt komen. (bonus track I did it for you ft drew ryan scott)

Geef een reactie

