By Aranka

Essence Spot On!

Posted on: 13 augustus 2010

Vorige week liep ik door de Kruidvat langs het Essence schap waar veel voor 50 % korting weg ging omdat ze uit het assortiment verdwijnen. Daar kwam ik ook dit lakje tussen tegen. Ik ben eigenlijk niet heel erg een fan van Essence maar het kleurtje paste precies bij mijn nieuwe jurkje. En hij koste maar 80 cent, dus waarom zou ik hem dan laten staan?

Ik heb hier 2 laagjes aangebracht. Het lakje heeft een fijne substantie om mee te lakken. Niet te waterig en ook niet te stroperig. In het echt is hij lichter van kleur, maar het maakt niet heel erg veel verschil. Ik vind het een mooie kleur, maar vind hem niet heel erg fijn lakken. Wat ik eerder ook al zei, ik hou van brede kwastjes en niet van die dunnen. Wat deze dus jammer genoeg heeft. Ik heb hem nu een dag op nu ik dit artikel schijf, maar hij begint nu al te chippen. Erg jammer dus. Maar wat wil je dan eigenlijk ook voor die prijs?

Al met al is het niet echt een aanrader, maar wel een mooie kleur!

Hij is te koop voor 80 cent bij de Kruidvat. Ik heb gezien dat nog niet in elke Kruivat Essence 50% korting heeft.

1 Response to "Essence Spot On!"

die heb ik ook, idd geen fijne lak, maar wel erg mooie kleur!
leuk voor de winter,
x

Geef een reactie

