By Aranka

Mijn ‘kale’ nagels

Posted on: 12 augustus 2010

Ik heb altijd een laag nagellak over mijn nagels heen zitten. Omdat ik het leuk vind om te doen en mooi vind staan. Tegenwoordig ga ik ook niet meer de deur uit zonder nagellak. Het is eigenlijk een verslaving geworden, zonder nagellak voel ik me zó kaal. Maar wat zit er eigenlijk onder de laag nagellak, nou ik zal je vertellen.. Ik vind het terrible!

De foto’s zijn genomen met echt kale nagels. Waar ik nog niks aan gedaan heb, niet gevijld geen base-coat of what ever.

Dit is dus waar ik me het meest aan erger, schilferende nagels. Dat het bovenste laagje los komt. Ik heb het nu gelukkig nog maar bij 1 vinger, en dat is mijn middelvinger. Altijd als ik nagellak opdoe gaat het bij die nagel er altijd als eerste af. Ik kan me daar zo aan ergeren! Ik snap eigenlijk niet hoe het komt. Ik vijl met een glasvijl, maar één kant op. Gebruik altijd een base-coat. En ik gebruik ook regelmatig het Trind Perfect System. Misschien komt het wel door het stoten van mijn nagels achter de kassa?

Ik heb ook erg gele nagels, ook niet bepaald mooi dus. Volgens mij verpest de nagellak wel degelijk mijn nagels. Maar om nou te stoppen met nagellak dagen? Nee, echt niet!

Kennen jullie dit probleem ook of hebben jullie er helemaal geen last van?

6 Reacties to "Mijn ‘kale’ nagels"

Mooie foto’s!
Jaa bekend probleem mijn nagels zijn hier en daar ook beetje gelig. Maar hou teveel van nagellak, hihi

tschijnt dat je het er met citroensap af kan krijgen..

Inderdaad met een bakje met citroensap weken, schijnt goed te werken. Heb het hier ook liggen dus ga ik binnenkort eens proberen

ik had dit probleem ook, heb een tijd geen nagellak opgedaan en het verdween. maar je kunt het ook tegengaan, door een basecoat te gebruiken onder je nagellak, is veel beter voor je nagels!

Hey heb een beetje zitten rond kijken op je site en vond dit bericht al van een eindje geleden maar wou er toch nog ff op reageren.
Gebruik je voor je je gekleurde lak op je nagels doet ook een onderlaagje doorzichtig nagellak?? ben ff vergeten hoe het noemt euh basecoat geloof ik ofzoiets ;).
Grtjs!
ps. fijne blog heb je!!

oh zie net dat iemand het al geschreven had sorry, maar het helpt wel.
Grtjs!

Geef een reactie

