By Aranka

Mijn favoriete nagellakjes

Posted on: 7 augustus 2010

Ik ben echt verslaafd aan nagellakjes. Ik ga echt de deur niet uit zonder mijn nagels netjes gelakt te hebben. Vandaag laat ik jullie 5 van mijn favoriete nagelakjes zien. Het zijn vooral roze tinten waar ik erg van hou. Af en toe heb ik ook wel extremere kleurtjes op.

Mijn favorieten op dit moment zijn:
OPI – Chapel of Love
Prachtig mooi lichtroze kleurtje met hele kleine gouden glittertjes. Het is een prefect zomerkleurtje voor mij. En wat ook vooral heel fijn is dat het lakje lang blijft zitten.

OPI – Mad as a hatter
Een lakje met grote glitters erin. Ik hou van dit lakje omdat hij lekker opvallend is en een prachtige kleur heeft. Ook is het leuk om als soort top coat over een gewoon lakje heen te doen voor de finishing touch. Wel jammer is dat hij niet heel erg lang blijft zitten. En een rotklus is om hem van je nagels af te krijgen.

OPI – Passion DS
Dit is echt mijn favoriet van alles. Een hele mooie roze kleur met een holografisch effect. In de zomer vind ik dit helemaal geweldig, want als de zon erop schijnt ziet het er geweldig uit. Daarom draag ik hem het liefste in de zomer. Ook deze lak blijft lekker lang zitten, ook zonder topcoat.

Essie – Lovie Dovie
Een echte barbie roze kleur is dit, hij knalt er ook lekker uit. Valt lekker op en is natuurlijk ook een heerlijk zomers kleurtje! Wat ik jammer aan Essie vind zijn de kleine borsteltjes ik heb liever een brede. Maar goed de kleur is prachtig!

Chanel – Mistral
Mooi lichtroze nagellakje met blauwe en goude glitters. Het is niet een glitternagellakje dat meteen opvalt. Maar er zitten subtiele glittertjes in. Hij dekt na 2 laagjes. Alleen wat ik wel jammer vind dat ik eigenlijk niet echt de glitters terug vind in de lak als ik hem draag.

Dit waren dus mijn favorieten van dit moment. Binnenkort zal ik ze wel een keer swatchen! Wat zijn jullie favoriete nagellakjes van dit moment?

2 Reacties to "Mijn favoriete nagellakjes"

Mad as a Hatter is gaaf!
Alleen ik had een heel ander probleem met deze lak, ik kreeg het er bijna niet meer af, jij wel?

Ja, echt super vervelend. Dat was echt een rotklus!

Geef een reactie

