By Aranka

Fotografie

Posted on: 5 augustus 2010

Een van mijn grote hobby’s is eigenlijk wel fotografie! Ik ben er mee bezig sinds ik voor mijn 10e verjaardag een fotocamera kreeg. Ik had altijd meteen het rolletje vol met de grootste onzin foto’s. Na een tijdje begon ik in de tuin foto’s te maken van bloemen en de vissen in de vijver. Ik ben er geen pro in maar ik vind het wel heel erg leuk om te doen. Ik zal een paar van mijn foto’s aan jullie laten zien!

Dat waren een paar foto’s ik zal binnenkort wel een aantal meer uploaden anders wordt het zo veel in een keer!

 –  Oh, fijn er zijn maar 2 foto’s mee gekomen.. Ik zal er zo snel mogelijk weer andere bij zetten.

2 Reacties to "Fotografie"

Mooie foto’s!
Ik ben ook echt gek op fotograferen, heerlijk!

Wow super mooi!
Ik vind het echt zo knap als mensen die juiste invalshoek kunnen vinden 🙂

Geef een reactie

Blog Stats

  • 64,547 bezoekers

Bloglovin’

bloglovin Free Web Stats

Populaire berichten

